onsdag 29. juni 2011

fisking etter jobb idag

Etter endt arbeidsdag tok jeg en svipp tur ned på kaia for å fiske litt å bare slappe av,det var ca 100 meter fra der jeg avsluttet arbeidsdagen ved fiskehallen oslo havn.
men der var det stapp fult av folk,har ikke sett på maken.
folk sto nermest i kø for å fiske,helt sjukt!
Tok fram stanga og begynnte å kaste,fiske stanga fungerer utmerket blir bare mere og mere glad i den.
Begynner å få kaste lang også:)
Må sies at jeg kasta overdelen på stange den ene gangen,hehe,var ikke satt sammen bra nok.
Fikk fiska i en halv time før fruen ringe å lurte på om hu kunne sitte på hjem,jaja så var det eventyret over,men det var ikke akkurat kjempe bra sted heller.
Neste fiske sted jeg skal teste er nitelva tenker jeg,noen som vil joine?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar